Det är tråkigt att vara sjuk!

Idag har jag mest suttit med täcke om mig och snorat, hostat och tittat på tv.
Men jag har också hunnit laga pannkakor som jag lovat och som jag och max tryckte i oss och Morgan smakade (hur kan man inte gilla pannkakor.. hi hi) också har jag och Max hunnit måla med hans nya vattenfärgen, ooohh vad fint det blev   ;-)

Men annars mår jag piss, halsen låter som en kraxande kråka, slemmig hosta och jag är inte vacker om nosen... det svider...  :-(

Och nu ligger jag här och skriver medan Mogge och Max är ute i trädgården och värmer nyponsoppa på stormkök efter en åktur med kälke och pulka.

Önskar jag kunde vara med...  :-(

Nu ska jag somna en stund, har precis hällt i mig en alvedon och hoppas den verkar snabbt!

Puss och hej från en sjukling

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0