Jag är feberfri!

Är det redan torsdag, och vart har denna veckan blivit av då?

Senast jag skrev var i måndags, då kände jag mig inte pigg alls och vid tvåtiden gick jag hem.
Jag hade feber och var hemma även på tisdag. Men i går var jag feberfri och var "back in business"

Ikväll blir det veckohandling med Morgan och sedan lite träning.
För imorgon kommer ju Max och då vill vi ha veckohandlingen färdig.

Helgen som kommer blir fylld av skoj...
Imorgon eftermiddag, kl ett närmare bestämt, är det utbildningen som gäller igen, denna gången på garvaren i ljungby, vilket betyder att jag kan jobba halva dagen, vilket inte blir så mycket avdrag på lönen!
På lördag kommer mamma upp till oss på förmiddagen också åker hon och jag in till växjö för lite shopping.
På eftermiddagen kommer pappsen också upp till oss också ska vi ha en mysig kväll med god mat, god dricka och myspys! Självklart stannar mammis och pappis över natten.
Och söndagen ska nog bli lugn, kanske ska jag baka kakor med Max, det har jag ju lovat!
Max = kakmonster



Nu ska jag fortsätta med lite "momsare"

Ha en bra dag, alla som läser

Kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0