Kan inte hålla mig...

Okej,. okej, nu kan jag inte hålla tyst längre...
Jag hittade bil i helgen!!!!!!

Ska hämta den tidigast på fredag och jag läääängtar!

Det blev en nissan note, 2006 års modell, och orange:



Fick ju problem med min lilla honda i måndags morse så igår satte Morgan i nytt batteri i bilen
så när jag skrivit klart nu så hoppas jag att den startar som den ska!
Ska bli skönt med ny bil, även om min honda är en riktigt bra bil, den är fruktansvärt snål med bensin, den är ju nyligen rostskyddsbehandlad undertill, nåt som bilbesikningen var förtjusta och imponerade över "så fin den är undertill!"
också är det ju VTEC i den så den ska väl gå att sälja.

Nä, nu måste jag skynda mig till jobbet
min ena kollega ligger i feber idag, stackarn, hoppas hon kryar på sig till i morgon kväll då hon ska få sin son (har också varannan vecka)

Skriver nog lite under dagen

Puss och hej

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

Grattis till din nya bil :)

2009-02-18 @ 15:54:48
Postat av: Emma

Tack!! :-)

2009-02-19 @ 07:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0