Ny bil?

Har hittat en fin bil som jag är intresserad av...
nej.. det är ingen merca...
det är en...
nissan...

Men jag har ju redan haft en nissan och gillade inte den...
jo, jo, men den var ju några år äldre, kanske gillar jag denna bättre...

En Nissan Note...



Ska faktiskt åka och titta på en i helgen...
ska bli spännande
Antingen gillar jag den inte alls, eller kommer jag avguda den...
ingen vet...

SPÄNNANDE!!

Puss och hej
Leverpastej

Emma

PS. Imorgon blir det kalas med tårta och kakor för lille Max som på lördag fyller hela 4 år!
GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!  DS.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

jag har ju storebror bilen:)



qashkai

2009-02-12 @ 17:45:05
Postat av: Emma

Just det!

Den är riktigt snygg, men inte riktigt i min prisklass!

Vi ska kolla på "note" i helgen,

så får vi väl se vad jag tycker då! :-D

/Emma

2009-02-13 @ 06:56:45
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0