Redan helg?

Sitter framför en brasa hemma och läser i "flickan som lekte med elden", och började tänka...
Är det verkligen fredag imorgon, och vart tog denna vecka vägen.

Det har varit en skön vecka, förutom sömnproblem, bilen som inte startade, och för mycket funderingar kring övertagandet av skogen...

Jobbet har varit perfekt, inget stress, och jag ligger bra till med det som ska göras.
Också har vi utöver vanligt jobb hunnit med att både
- fixa till "extrakontoret", dvs städat undan "prylar" och monterat ner en bokhylla som vi hade för mycket.,
- fixat "lister" till gardinerna, som inte gjorts på ett halvår,
- varit och slängt kartonger som stått ett tag på jobbet,
- tagit hem gamla kuvert som vi ska elda upp i helgen 
- också har jag ringt och beställt så att Skinnarnas blommor ska komma imorgon och kolla igenom våra före detta blommor/växter och plantera om dom med nya.

Ja, just det glömde ju att jag tagit fram ett förslag på utskick till "nya" kunder också...

Jag tycker nog att jag varit duktig denna vecka.
Hoppas bara det uppskattas också.

Man vet ju faktiskt inte vad man får på måndag...

I alla fall, min nya bil kommer jag inte att hämta förrän måndag eller senast tisdag, så denna helgen blir ingen ut-och-köra-bil-helg, det blir en lugn helg med Max, har lovat att vi ska baka pannkakor på lördag också måste vi ju prova hans nya målarfärger som han fick förra fredagen!



Nu ska jag nog bädda ner mig i min sköna säng, kramas lite med min fina sambo och sedan fortsätta att läsa i min bok, också får vi se om jag somnar i natt eller inte...
just det jag skulle ju ta nån tablett för att somna, ska ta och leta upp den med detsamma.



Godnatt på er alla

Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Älsklings Emma !!!! Hur söt är inte du ?! Så härlig bild! Som jag saknar dig ! Vi måste ta tag i detta ! Vi måste ju ses ! Vi kan inte ha det såhär ju ! Puss <3

2009-02-19 @ 23:23:33
URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0