Snart läggdags!

Är uppe sent ikväll, som vanligt.
Idag kan jag troligtvis inte sova för att jag fått i mig för mycket socker... hi hi
Mogge fyller år imorgon och då vi har Max sista kvällen ikväll köpte jag en stor fin prinsesstårta som vi smaskat på under kvällen!! Mums, mums men MYCKET socker!!!
Men jag ska strax gå och krypa ner i sängen, ska bara skriva en rad för mina fina läsare först.
Några nya bilder på min fina bil har det inte hunnits med, men den är helt fantastisk, och den är min!!!

Blev ingen kväll hos vännen min i knäred ikväll, riktigt tråkigt, men det är ju inte mycket jag kan göra.
Hoppas på bättre tur nästa vecka...

Men på lördag kommer Frida och Pierre upp till oss, ska bli rikigt nice, längtar!

Innan jag ska zzzzzzzz.... vill jag tipsa om min as-snygga kusins blogg.

http://haannacarlen.blogspot.com/

Hanna är 14 år och bor utanför Halmstad, följ hennes tonårsliv!

Puss och kram
sov så gott alla där ute

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0