En tankeställare..

Idag börjar en vecka utan chefen på jobbet,
han är i österrike och åker skidor, (om man hade råd och tid med det... hi hi :-)  )

Känns konstigt
Det är en jobbig och mycket konstig vecka som gått förbi
fick mig i torsdags en tankeställare och förstod att det nog inte bara är jag själv som läser min blogg
Men jag ljuger ju inte, jag är helt allvarlig och ärlig

Min chef är en väldigt bra och trevlig chef, en sån man vill ha som chef... MEN
jag och mina kollegor är sååå orolig för hans hälsa
och hälsan är den som gör att hans jobb inte fungerar,
att hans humör inte är som det var när jag började
Effektiviteten är försvunnen

Sura miner, väntan på jobb man vill få hjälp med och få gjort, lite småelaka kommentarer och totalkontroll över varenda minut gör att man tröttnar och inte trivs.
Visst, han förstår nog inte att man tar åt sig, men tyvärr är det exakt det vi gör allihopa!

Jag hoppas en tur i skidbackarna får honom att tänka efter
Att mötet vi hade i torsdags får honom att tänka efter
Vi är guld värda allihopa, men snart är vi förlorade om inget ändras

Denna vecka ska bli en bra vecka
(tyvärr började den med att jag fick be två snälla män på bensinstationen att putta igång min bil...)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0