Vart tog helgen vägen?!?

Sitter och tänker på var denna helgen blivit av, vad jag gjort för att få tiden att gå.
Ja inte mycket...
Har inte mått så väl i helgen, känt mig febrig och trött så jag har mest vilat.
Men lite fika hos svärföräldrarna, långpromenad och en runda till IKEA har vi hunnit med.
Köpte en ny tv-bänk på IKEA, efter en kompromiss med "mitt" vita och "morgans" svarta fick vi en riktigt snygg möbel som satte ihop igår kväll.


snyggt?


Trötta Mogge fick oxå vara med...


Riktigt suddigt, men Garbo fick vara med!

Lite suddiga bilder, men lovar att lägga upp bättre bilder under veckan.
Fick i alla fall med min fina tavla som jag är så stolt över.

Vaknade med huvudvärk i morse
tror jag har en sväng feber fortfarande, men jag sitter på jobbet och ska försöka hålla mig vaken en stund till.. :-)

Tjolahopp!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0