Bröstfixering

Sitter med Morgan och tittar på Plastikdoktorn 90210 på tv400

En hel syskonskara med 3 systrar var inne hos "slajm-doktorn"
(får man kalla honom så, han är ju lite väl övertrevlig mot nakna kvinnor)
i alla fall, alla tre var sååå missnöjda med sina bröst, för mig helt normala bröst,
särskillt för så pass unga tjejer och så smala som dom var.

Jag förstår inte det här med bröstfixering.
Jag skulle aldrig låta nån trycka in saker i mina bröst, bara för att omvärlden har bestämt att det ska vara så.
Skulle någon tycka min bröst är för små/för stora/för fula, jamen titta inte då!!

Jag är nöjd med det jag fått, och då kan jag säg att det är inte mycket, men vaddå då, detta är jag! 
Kan man inte acceptera att alla är olika bör man besöka en psykolog.

Vill tillägga att alla får göra precis som dom vill, vill bara ge er en tankeställare,
och jag är helt för att man får ändra på sitt utseende om det är en pina för en.

Men att göra det pga att pojkvännen eller tjejkompisarna tycker det, det är sååå fel!

ÄLSKA ERA BRÖST!



Puss
Emma

PS.
Såg "made in Sweden" innan, stackars Kim, jag tyckte han var riktigt bra även innan den där Desmond kom in i bilden.
Så fort den där "1000-tals-låtskrivaren" kom in bilden blev det inte längre Kim´s låt.
Tycker synd om honom.
Visst vet jag ingenting om den branchen, men en egotrippad "vet bäst"-gubbe behöver man inte alltid lyssna på!
Men det är ju bara vad jag tycker!  :-)
DS.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

jag älskar också era bröst :) haha

2009-01-15 @ 13:08:30
Postat av: glenndinvänn

den 24 kollar vi på vinterrevyn:)

2009-01-15 @ 13:09:07
Postat av: glenndinvänn

dom bara kivar på tv för att det just är tv

alla får som dom vill innan serien är slut :)

2009-01-15 @ 13:10:05
Postat av: glenndinvänn

nu ska jag inte skriva fler inlägg

2009-01-15 @ 13:10:26
Postat av: Emma

Du får skriva hur mycket du vill!! :-)



Ska ringa er snart och beställa biljetter till vinterrevyn, vet inte riktigt vilken dag jag ska gå bara!



Och visst har vi fina bröst, vi som inte fyllt upp!



//Emma

2009-01-15 @ 15:46:09
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0