Det kommer bli en stressig vecka!

Snacka om söndagsångest igår, satt och kollade lediga jobb på hela nätet, men det är ju helt fel tidpunkt att kolla efter nytt jobb. Det är ju ingen som söker nån just nu. Jo, ekonomiansvariga, och det är just det jag vill bort ifrån.
Jag vill ha ett vanligt arbete, vanliga arbetstider och där jag inte behöver känna olust att ta helg och ledigt eller att jag inte kan somna på kvällen för att jag har en massa arbete som snurrar i huvudet.

Snacka om att jag ångrar att jag slutade på skolan
Bättre glidarjobb får man leta efter...
Men jag hade inte varit kvar länge ändå.
Både körningen och en idiot till chef tär på krafterna!!

Mitt hjärta sitter i halsgropen idag, igår, i lördags och så vidare...
Kan inte bli mer stressad än vad jag är!



Jag säger inte att jag hatar mitt jobb, men långt ifrån är det inte... :-S

Jag är så otroligt lycklig över att jag trivs så fantastiskt bra med min familj
Med min underbara Morgan, med vår söta, söta Max och med hela Morgans familj.
Jag kan inte ha det bättre!

Det är ju det som gör att jag är så sprallig och glad och positiv, även om min arbetssituation inte är vad jag vill.

Nästa måndag ska momsen vara inne... aaaahhhhh!!!
Hur ska jag hinna! Övertid är mitt efternamn!
Det kommer bli en stressig vecka!

Den som känner för att messa, jag är nu inloggad på msn igen!

Puss puss

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

kom ner o stressa av med lite shopping ;)



2009-01-12 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0