Dubbelkärlek

Jag kan inte hjälpa min kärlek till denna bilmodell.

  

Har man en gång ägt den kan man inte släppa den.

Men köp den igen då, säger väl många.
Jo men pengarna ska ju finnas där med.
Det är ju inte så att jag blir miljonär på jobbet jag har.
Sen köpte Morgan ju en Golf GTI i somras så lite avbetalning på den får väl fixas först innan det är min tur.
Men Golfen är riktigt rolig att köra, mycket styrka i den... yeeehaaaaa!

hi hi

Skön lördag idag.
Har varit i Halmstad en runda,
Mogge skulle ha lite datorprylar så jag passade på att gå i lite butiker och shoppa lite smått.
Och nu är vi hemma igen och slappar framför tv:n

Måste ta bort lite julsaker i huset sen,
har tagit bort det mesta, men man hittar små tomtar lite varstanns en tid efteråt :-)

Men just nu ska jag nog bara vila lite. Behöver vila efter denna veckan...
Har kommit på att nästa vecka kanske kommer bli än värre.
För nästa fredag ska alla löner vara klara och utbetalda!!!!

Men nu ska jag inte tänka på jobb, nu ska jag mysa med Mogge!

Puss & kjam  :-*
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0