Hela mitt skrivbord är fullt...

... av papper!



Jag har fruktansvärt mycket att göra på jobbet och jag ser för tillfället ingen utväg ur alla papper...
Jobbade över en timme idag, man jag måste ju få ha lite privatliv också.
Blir nog att jag åker in lite tidigare imorgon och sitter lite längre på kvällen med för den delen...
Måste verkligen hinna med allt!

Jag sover dåligt och är ganska kass i magen, allt på grund av jobbstressen!

Gud vad jag längtar till helgen!

Den 24 åker jag ner till Sjöared, mamma och jag ska skicka in uppgifterna för utbildningen 
och kanske ska jag inom Knäred, får väl se om det är någon som vill träffa mig.

Nu är det dags för lite pluggande igen

Kramelikram
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0