Hjärtlung-räddning & massor med skatt!

Då sitter jag här med datorn i knät och ska skriva om de senaste dagarna, som bara,
vad jag tycker, har försvunnit på några minuter.
I söndags var både jag och Mogge på hjärtlung-räddning på jobbet tillsammans med kollegorna och några av våra kunder. Det var fantastiskt och skrämmande på samma gång. Men det känns så skönt att ha uppdaterat de gamla man visste! Riktigt bra utbildning!


...Bart behöver räddning...

Just nu har jag precis kommit hem från en "skatteträff" som jag varit på tillsammans med en av mina kollegor.
Jätte intressant och lärorikt också fick man smörgåstårta... mums..
men halv fem till halv nio, efter en full dags jobb, det känns...

Men imorgon är det onsdag och ännu en dag närmare helgen.

Längtar till helgen då jag ska till mamms och papps och njuta av "hemma" och sen ska jag ju ner till kära gamla Knäred och hälsa på Frida! Ska bli riktigt kul!

Men nu ska jag ta på mig mysbyxor och lägga mig på soffan med Mogge och se en riktig bra film, eller titta på nån dålig serie, ha ha!


....Emma i soffan..hi hi

God natt på er!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0