Sunshine in my hart

Jag är på så bra humör denna vecka, vet inte vad som hände i helgen, men det känns nästan som om "livet fick en ny mening".
Verkar som man behöver vila, familjkärlek och vänskaps-bekräftelser för att leva.

Denna helgen kanske vi får besök av ett par från stan, kan bli riktigt kul för dom är himla trevliga!
Lite god mat, god dricka och en massa prat om en det ena, en det andra! :-)

Fick hem böcker igår som jag beställt,
en (skratta inte på er nu) motorsågshandbok och studiehandledning för motorsågskörkort A+B.
Det är nämligen så att både jag och min bror ska gå denna kurs lite längre fram.
Min bror skulle gått nu i vår men ville vänta lite och jag har för tillfället absolut ingen tid till det (kvällstid 4h per gång, 8 gånger!!)



Men när jag fick syn på dessa böcker blev jag väldigt intresserad och beställde ett par till mig själv och ett par till brorsan och han verkade bli jätte glad.
Vet att han har lite svårt för just det med teorin, att läsa, plugga och så, så det kan ju vara riktigt bra att ha böckerna redan innan och läsa när man själv vill och kan.
Jag längtar till tiden finns för mig att gå kursen, riktigt häftigt!
(jag är fortfarande tjej, men är väldigt intresserad av detta, okej??!!)

Ikväll ska det bli lite städning för min del
Skulle egentligen simmat ikväll men vissa veckor passar det sämre (if you know what i mean!!) så det får bli nästa vecka istället. Passar bättre även då vi inte har max! Kanske kan jag få med mig Morgan också!!!

Nu ska jag fortsätta med bokföring för en kund från Stockholm innan jag ska gå hem för dagen... bara 45 minuter kvar!

Puss och hej
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

nu är du ingen tjej längre motorsåg suck;(



från det ena till det andra Carina har mailat till dej men kanske till fel adress :)

bra va?

men du kan väl maila till henne, hon ville det



ha dt underbarast

2009-01-29 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0