vår?

nä, inte än... men man längtar ju!
Köpte mina första tulpaner, för i år, igår.



Visst är dom underbara!!

Då var måndagen och första jobbdagen över för denna vecka.
Det har för en gångs skull varit en bra måndag.
Fick mycket gjort och hela en vecka innan sista dag fick vi iväg alla kontrolluppgifter vi gjort nu i över en vecka.
Känns riktigt skönt!
Får väl se om man blir bjuden på tårta imorgon då, som chefen skojade om!! (skulle inte tro det...)

Är så glad idag, tror det sitter i från helgen.
Känner mig lugn och harmonisk, även om det är mycket på jobbet, och mycket här hemma.
Hoppas bara känslan och lugnet varar hela veckan lång!

Nu ska jag kolla på "2 1/2 män" och umgås med min familj, och titta på mina fina tulpaner!
Njuta av ett underbart (men självklart inte perfekt... kan det bli perfekt?) liv!

Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

2 and a half man är bäst juh :):)

2009-01-27 @ 10:45:54
Postat av: Emma

Bästa serien någonsin!



/Em

2009-01-27 @ 11:03:42
Postat av: glenndinvänn

ja e med i jakes fan club på facobook :)

2009-01-27 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0