Vart tog tiden vägen??

  

Då var man tillbaka på jobbet igen...
dock endast fram till lunch och sedan ledig en dag till innan hela verkligheten drar igång igen!

Men vart tog denna 1,5 vecka av?
Tiden har gått sååå fort
Och redan 2009, vaddå, var det inte 2006 nyss...??

Men vilken underbar ledighet,
om man räknar bort lite småsaker som:
- att vi inte fick ha Max på julaftonskvällen
- Max kräksjuka (stackars liten)
- Och morgan fick en bula på ryggen och fick åka till akuten igår för att att öppna upp den och tömma den på var... blä!!

Annars har jag helt stängt av jobb-hjärnan



och bara tänkt på mig själv och min familj!
Helt underbart!
Om man ändå kunde ha det så för alltid!

Ska se till att vinna lite, nej förlåt mycket fina pengar nu,
så att jag kan leva mitt liv precis som jag vill utan att känna pengapress! Underbart!
Har några år på mig att vinna de där pengarna...

40 år till pensionen, here i come!

Måste jobba vidare, 2 timmar kvar tills jag slutar.. mitt liv är underbart just nu!

Puss till alla fina människor!

(undra om jag tog lite av Morgans starka värktabletter i morse,
känner mig hög av glädje!!)



hihi

Puss
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

tjena hej o hoppas du får en bra fortsättning på året som kommer..

jag har bara 25 år kvar till penisionen..

lika länge som du har levft lr hur det böjs :)



TIPS nu kommer mkt chabby chick in i butiken

2009-01-05 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0