Måla måla måla!

Igår fick jag tv-rum-enegi igen (hi hi)
Så jag började måla fönsterna igen som nu fått sig tre-fyra lager
Detta medan Mogge och Max körde fyrhjuling
På eftermiddagen kom brorsan och även mammis och pappis på lite fika
Mysigt att träffa pappis igen
smal som en tandpetare och trött men visst är det pappis :-D

I morse smög jag upp innan grabbarna vaknat och fortsatte måla, så fönsterna blev klara, så också en list och ieftermiddag gav jag mig på valvet in till rummet.

 

Oj, oj vad ljust det blev, nu hoppas jag på att tapeten kommer imorgon!!!

Strax kommer Marina och Hasse, då blir det grillning!

Kram på er
Emma

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hey there, hoppas allt är bra med er alla tre :)

Här är det mest full rulle, med små pauser i mellanåt :) Vi tackar för senast, det var trevligt!

Det är väl snart dax för er att ta er hit tycker jag! Var rädda om er, kram kram

2009-07-28 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0