Rosen blommar fortfarande

Pratade med dig ikväll.
Kändes som du äntligen är påväg tillbaka.
Kändes helt underbart att få prata med dig pappis.
Kunde inte låta bli att fälla en tår av glädje när vi lagt på.

Äntligen är pappis tillbaka.
Jag vågar hoppas.
Jag längtar efter dig.

Lovade att hälsa på imorgon kväll.
Hoppas dagen går snabbt som attan.
Vill titta dig i ögonen igen.
Se att du känner igen mig.
Kunna prata med dig igen.
Få visa at jag älskar dig.

Du, den finaste pappis som finns.
Nu kämpar vi tillsammans igen!

Ta dagen som den kommer.

4 dagar kvar till semester
Så mycket semester det nu kan bli.
Jag behöver reda upp mitt liv.
A new beginning is in need...

Rosen blommar fortfarande

/Em

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad härligt att läsa detta Emma! Kramar!

2009-07-08 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0