Semester!

Hur kan ynkast 3 av 52 veckor på vårt långa arbetsamma år kännas så underbara?

Äntligen har jag semester!!

Hälsade på pappa igårkväll.
Det känns som ett mirakel, han är så mycket bättre,
tom hans dropp är borttaget.
Pappis is back!
Så underbart!

Det kan inte bli en bättre start på min semester.

När jag kom hem för en halvtimme sedan stod det rosor på mitt nattduksbord,
det var städat och kaffet var på
jag hade tagit en runda på stan efter jobbet, köpt en semesterpresent till mig själv i form av parfym och sedan smitit inom och köpt några små kakor till oss.
Så nu sitter jag med kaffekopp i handen, kaka i magen och njuter med Morgan och Max!

Jag har semester!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi tacck :)



kramisar :D

2009-07-12 @ 21:08:04
URL: http://haannacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0