Skön början på semestern!

Vi började måndagen och tisdagen med lugn.
Jag har plockat vinbär, blåbär, lagat god mat, pajer och bröd och myst med Mogge och Max.
Max har lärt sig köra fyrhjulingen alldeles själv och har kört på som bara den medan vi haft både Pehr (min bror) och Robin (Morgans systers son) på besök. Två av Max favoriter!
Mogge har tom lagt ut Max på Youtube, titta och njut: www.youtube.com/watch?v=ZFZg_Ka6jPQ

I söndags stack Mogge och Max till Älmhult och Mogge köpte sig en snygg MC
medan jag åkte på släktkalas, moster Eivor fyllde 45!



Mogge ska nu börja övningsköra och så småningom ta MCkörkort!
Hade gärna själv också gjort detsamma men känner inte att jag har de pengarna... synd..
Kanske får bli längre fram...

Idag har vi varit en runda i Halmstad på Tropikcenter, nåt Max tyckte var rikigt spännande.
Nu har vi kommit hem och jag har satt mig ett par minuter framför datorn, min nya bärbara dator som jag inhandlade i lördags, innan jag ska ta mig ut i solen och slappa!
Det är såhär en semester ska se ut!

Igår hämtade mamma pappa på sjukhuset, så nu är han ntligen hemma i Sjöared igen.
Tänkte jag skulle ta och plinga dem nu när jag skrivit klart.
Vill veta hur det går där hemma.
Blir väl ett besök under veckan :-)

Då var det dags för mig att trippa ut i solen!

Hoppas ni har en lika slapp och underbar semester som jag!

Kram
Emma


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hey i sommarvärmen :)

Jag antar att du är överlycklig att äntligen ha semester! Vilken mysig liten "video" som ni lyckats fånga på Maxen :) Min herre i huset blev himmlens nyfiken på Mogges nya moterbike :) Vem vet vi kanske får komma och undersöka saken en dag? Ha en fortsatt mysig semester! Kramar Mickan & Andréas och lille bullen i magen :)

2009-07-16 @ 11:20:56
Postat av: Emma

Ni är alltid välkomna!!

Kanske kan vi få bjuda på lite god mat i nästa vecka?? Vi höres!

Kram kram kram

2009-07-16 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0