Vilken rolig kväll!

Såååå kul att ha Mela och Andrew på besök igen, love them!!!
Vi grillade gott och tjattrade en massa
oxå fick dom prova Nintendo Wii för första gången, hur kan man ha missat det??!!
Kul, kul, kul!

Fick jättegulliga rosor, jag som äääälskar rosa rosor,



tack mina fina vänner!

Hoppas på att vi träffas riktigt snart igen!
Och gud vad avundsjuk jag är på dom, och det dom går och väntar på...
vet inte om jag får berätta så jag vågar inte berätta men det är så fantastiskt!!!

Lekte lite med min nya mobil för en stund sedan och tog några panoramabilder.
Tycker aldrig det blivit riktigt bra i mina andra telefoner, men dessa blev kanon enligt min mening.


vårt projekt, det nya tvrummet... vi måste beställa tapeter idag...


Vårt stora kök, sitter vid baren och tar detta kort.


Nuvarande tvrum, känns lite väl ihopaträngt på bilden tycker jag.. hi hi

Nu ska vi käka lite frukost med en stor kopp kaffe till!
Kanske blir det utflykt till "Annas kuriosa" idag, vem vet..

Puss
Emma

DS: Nya mobilen, som jag faktiskt är så förbannat nöjd med heter W508

fick till två skal, använder det med blommor och fjäril på just nu! :-D

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

på tal om mobiler så..hrm hrm sonyericsson P1 tadaa!



har aldrig spelat Wei och kommer aldrig göra det heller hahaha

2009-07-21 @ 19:26:45
Postat av: Emma

va??

Alla har väl spelat Nintendo Wii!

Och det är riktigt kul!!

Särskilt när man e några stycken...

OBS! Stå inte för nära när den andra ska swinga iväg bollen på golf eller i tennis, blåtira kan uppkomma. ha ha ha

2009-07-22 @ 13:13:46
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0