Äntligen fredag!

Då var man hemma efter ännu en snabbt förvinnande arbetsvecka.
Skönt!

En både jobbig, tråkig och rolig vecka.
Jobbet har varit som en "pain in the ass"
endast idag som varit en bra dag, då jag haft att göra hela dagen.. annars har det varit segt.
Men i onsdags tog jag eftermiddagen ledigt och åkte ner till Mela i Knäred.
En riktigt rolig och trevlig eftermiddag och kväll!
Tänk om man bodde närmare...
Love <3

Även denna helg är fullproppad.
Imorgon tar jag, mammis, pappis och Pehr oss upp till Skogselmia,
ska bli riktigt kul och intressant.
Sen på söndag har vi lovat att hjälpa mam och papp med att sätta ihop köksskåp,
kan nog ta en stund, men jag hjälper gärna mina päron nu när pappa är så dålig.
Love you <3

Förra söndagen var det ju morsdag och vi åkte ner till mina föräldrar på kvällen (faktiskt följde Mogge och Max med!!!)
Där träffade jag även farmor som berättade nåt jag blev så förbannad över.
Jag hade nämligen köpt en fin sten med texten "älskade farfar" på i höstas som jag lagt på hans grav.
Och nu är det någon som STULIT den!!!
Hallå, vem stjäl något sådant och varför?
Gick tillbaka till butiken jag köpt den och självklart, men min otur, var dom slut och det skulle inte komma in några fler förrän i höst. Men jag hittade istället en det stod "jag älskar dig" på, den får vara där tills jag hittar en likadan som innan.
Men visst blir man förbannad!!!

Nu ska jag sätta igång lite kaffe, för Mogge är påväg hem efter att hämtat två elverk... fråga mig inte...

Trevlig helg på er

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0