Bye bye Honda!

Man ska ha tur!
I fredags blev jag av med min sängstomme, tjejen som kom och tittade var intresserad och tog den för 100 kr mindre än vad jag ville ha, känns helt ok! :-)

Igår tänkte jag, att nu är det dags att sätta ut min Honda Civic på blocket.



Den hann inte vara ute många timmar innan det började ringa och igår kväll vid 21.30 sålde jag min bil för nästintill det jag ville ha. Trodde inte nån skulle vara intresserad så snabbt, men visst var den fin...
Vad konstigt det känns...

Då var det måndag igen och arbete på listan... är inte på jobbhumör över huvudtaget, sov inte så bra i natt så en tupplur hade varit skönt. Men så ser inte mitt liv ut tyvärr...

Ha en underbar början på denna midsommarvecka.

Kram på er
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0