Rökridå i Romborna

Jag sitter och surfar och Moegan slipar spackel i tv/biorummet.
Plötsligt började det smaka konstigt i munnen, bränt, torrt och konstigt...
Så tittade jag upp, och undrade vad jag hade på glasögonen, för jag såg ju ingenting.
Tog nån sekund innan ljuset gick upp för mig.
Morgans slipdamm cirkulerade i hela huset!!!!!
Snabbt fram med lakan som vi spikade upp i "dörröppningen" och jag öppnade alla fönstren...
Fortfarande dammigt i luften, men vad tror ni inte det är på golvet... oh my god!!!
Imorgon blir det städning så fort jag kommer hem efter jobbet!

Det är nåt mysko på jobbet...
igår skrev jag ju att chefen var på rikigt bra humör, men jag tar tillbaka det idag...
Vilken pissdag, rent ut sagt, skönt man har en kollega man kan prata ut med och som också känner de negativa vibbrationerna. Men det är nåt stort på gång... snart exploderar det...

När jag fick detta jobbet, frågade Mogge runt lite om just denna firma, hur dom var.
Han fick negativ information, men när jag varit där första gången och fått så bra respons
trodde vi alla att dom som pratat negativt om firman missförstått vilken firma vi pratade om.
Nu har det kommit fram att det faktiskt var denna firma som det pratades negativt om.
Om jag bara visste...

Man ska göra sina misstag i livet, det stärker en och får en att veta mer om sig själv.
Många misstag har jag gjort, många kommer jag att göra.
Men from nu ska jag tänka en extra gång innan jag bestämmer nåt...

Det är mitt liv,
jag bestämmer
Låt mig få göra mina misstag
Låt mig får göra bra val

Pussar
från
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0