Ett fantastiskt födelsedagskalas!

   

Gårdagens kalas var lyckat. Laxen gick åt, även om kasslern som också fanns till de som inte åt lax också gick åt.
Och vilka fina blommor och presenter jag fick, tex fick jag ett guldhalsband av mammis, pappis och pehr.
och fina glas i min samling från Iitala. Och den där fina duken från farmor som jag önskat mig.
Helt perfekt firande av min födelsedag. Tack till hela släkten och till morgans föräldrar!

       

Och nu när detta är "över" är det dags att planera min grillfest lite längre fram för alla mina fina vänner.
Jag återkommer inom kort med tid, datum och plats!! :-D

Veckan som kommer blir lite annorlnda.
Måndag är ju min stora dag och då bjuds det på tårta på jobbet och kanske får jag nåt litet besök på kvällen av anmälda.
På fredag åker vi, jag och mina kollegor, till sthlm för att kolla på Labero. Hotellövernattning och sen hem på lördag igen.
På söndag bär det sedan av till Åled för ännu ett kalas, då för mina två gose-kusiner Hanna o Robin, 14 o 17 år!!

Sen är vi ju snart redan i april... vart tar tiden vägen?

Nu ska jag slappa på soffan en stund till, sen ska jag ut i trädgården (synd att solen inte tittar fram idag bara)

Puss o hej

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0