Jag fick det bästa till sist!

Efter en födelsedag  fylld med arbete fick jag äntligen ta mig hemåt för att förbereda för att tre av de bästa människorna i världen skulle komma till mig.
Nämligen Malin, Carina och Glenn!
Lite lax, lite tårta, mycket vin och väldigt mycket snack!
Det var det mest perfekta avslutningen på min 25-års dag.

   

Också fick jag ännu ett litet smycke till min berlock-armband (heter det så)
Ett fint körsbär - kärlek!
Så nu har jag ett E för Emma, en pärla för att "jag är en pärla" och ett hjärta för de mina gamla kollegor känner för mig också detta röda fina körsbär. Det kan inte bli finare!

Jag älskar er så!
Det som skedde ikväll, det är kärlek!

Vill även tacka Marie P och Lotta som var med på den fina presenten!
I love you!

Puss och god natt
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

kul att vårt lilla besök uppskattades:)

vi kommer gärna fler ggr.

p.s vad hette det vita vinet?

kramis

2009-03-24 @ 09:43:51
Postat av: Emma

Gazela (nr 2566)



Mitt absoluta favoritvin, men det ska vara iskallt!!



Kjam kjam

2009-03-24 @ 09:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0