Jag hatar att diska!!!

   

Sen jag kom hem idag, har jag bara diskat...
så känns det i alla fall.
Vår diskmaskin har nämligen pajjat, totalt.
Så jag har diskat både en full maskin som inte blivit rikigt ren + disk från igår och ikväll!
Jag saknar inte livet som handdiskare!! :-)
Som tur var hade jag ett lockbete, en stor marabou chokladbit som väntade på mig!
(ja, den är uppäten nu)

Imorgon blir det raka vägen ner till Gränsbygden för att köpa ny diskmaskin!

Nu ska jag titta på musse pigg med Maxen och sen lägga mig TIDIGT!
Jag är såå trött!

Ha en fin kväll allesammans, hoppas ni inte behöver diska lika mycket som jag!

Puss och hej ;-*

Emma

PS. Igår kväll snöade det, precis så var det den 23/3 för exakt 25 år sedan oxå  :-D
Då lilla Emma för första gången såg världen! DS.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

men det kan väl inte vara så allvarligt med den



skulle tydligen kavlat upp tröjärmarna och lagat den när jag ändå var där:)

2009-03-24 @ 20:12:02
Postat av: Anonym

Hi hi, handyman kom inte fram riktigt i sin rätt igår tyckte jag.

Nej den verkar helt kaputt.

Vi har mekat lite med den här ikväll, men inget funkar.

Bättre att köpa ny,

också vill vi ju ha en i rostfritt med... hi hi

//Emma

2009-03-24 @ 20:19:31
Postat av: glenndinvänn

släng hit den så tar vi den.

2009-03-24 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0