Lax för 700 kr och vårpysslat på jobbet!

 

Då var det lite vårfint på jobbet.
Köpte lite påskliljor och bytte ut ljusen
och helt plötsligt käns det som om våren är här!

Igår inhandlade jag (nästan) allt inför födelsedagskalaset på lördag
Hade mitt på dagen inte en aning om vad jag skulle bjuda på med när jag väl körde från jobbet bestämde jag mig!. Varmrökt lax, med kokt potatis och hemgjord romsås.
Efterrätt; kladdkaka, med riktig choklad, i rutor med vispgrädde till.
Och till eftermiddagsfika; hemgjord prinsesstårta!



Och eftersom det är min, bara min födelsedag (dock inte förrän på måndag, men det är mitt kalas)
så bestämde jag mig för varmrökt lax som är en stor favorit till mig (all fisk i och för sig)
Men smakar det så kostar det. Jag köpte fisk för 700 spänn igår.
Hoppas verkligen den är god!!!

Äntligen fredag, längtar till klockan är 16,30 och jag kan ta mig inom affären och köpa det allra sista inför morgondagen och sedan åka hem och pusta ut!
Tyvärr är det hela 2,5 timme kvar, och inte är här mycket för mig att göra idag.
Men tiden brukar gå snabbt!

Är på strålande vårhumör idag!

Puss och hej  :-*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0