Ledsen i ögat



Då var det verklighet
Söta, goa Jenny får inte vara kvar på jobbet
Det var precis det här jag inte ville skulle hända
Visst kan man inte hjälpa om det inte går bra för företaget
men jag ville verkligen ha Jenny som kollega
Det är ju hon som får en att må bra

Fick samtidigt reda på att mina två andra kollegor haft "möte" med chefen och fått reda på att detta skulle hända, medan jag inte fick vara med utan fick veta det sist av alla.
Snacka om att jag känner mig utanför
Visst har jag bara varit här ett år, men är inte jag berättigad att få reda på lika mycket som mina andra kollegor

Just nu är jag bara så jäkla irriterad, så jag ska nog inte skriva mer
Det är kanske inget att irritera sig på
men jag gör det, och känner mig allmänt utanför

Nä nu ska jag laga mat
för det behöver man ju faktiskt :-)

Hade Mogges nye anställde på besök här precis
Jätte-trevlig prick!
Han kommer även imorgon kväll med frun och deras dotter
Kan bli kuligt!

Puss på er alla
särskilt Jenny,
stor kram till dig  <3

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

som svar på din "fråga" om du gör ett bra jobb eller inte..



Det gör du! det lilla jag hann jobba ihop med dej

säger mej det,

kramar i massor och hoppas det blir bättre för dej

2009-03-06 @ 14:53:28
Postat av: Emma

Varför lämnade jag dig och alla andra underbara människor på Markaryds folkhogskola?????



Puss på kinden!

2009-03-07 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0