Nervös...


Nu börjar timmarnas nedräkning till färden upp till Sthlm.
Och jag börjar bli nervös...
Jag hatar verkligen att åka bil (båt, buss, tåg...allt)
Självklart tar jag åksjuketabletter men jag kan ändå få nästintill panik av att åka länge..
Och fem timmar är länge!!
Tyvärr ska vi ju inte befinna oss i sthlm mer än till lördagen och en lika lång och jobbig resa väntar även då.

Sen blir det kalas i Åled på söndag för mina två fina kusiner!
Ska bli kul, men lite jobbigt att det är samma helg som resan.

Min mage snurrar som en torktumlare
måste få tankarna på annat
ska ta och packa lite kläder nu...
Och somna tidigt (som om jag kommer sova nåt...)
Upp kl 5 imorgon, minst!
Det blir en tidig avresa.

Kram på er alla
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0