Stockholmare...

..för ett dygn!
Det blev en rolig resa till Sthlm.
Både resan upp och hem i bil gick bra
min nervositet var i onödan, men det vet man ju aldrig i förväg.
Körde sista halvan upp och hela vägen hem.
Ganska skönt, då åksjukan inte blir lika jobbig om jag själv kör!

  

Det blev lite vin, god mat och Laberotrick
och innan dess ett besök på en större redovisningsbyrå, och sushilunch, mums!
Trevligt, men tyvärr går tiden lite för fort och ganska snabbt var det lördag förmiddag och vi var påväg hem igen.
Stannade i Linköping för lite shopping och lunchintag.
Ställde oss i kö för att beställa och redan då tyckte jag det såg konstigt ut.
Kakorna i disken såg tre gånger så stora ut som kakor annars brukar se ut..
ja ja, tänkte inte mer på det och beställde en bakpotatis med skagenröra.



Aldrig har jag sett en större bakpotatis och aldrig innan ar jag sett så mycket skagenröra.
Jag kan meddela att jag inte åt upp ens halva detta konstverk!! :-)

Hemkomsten blev bra, tog en runda med Mogge på Maxi och inhandlade mycket godsaker, tog oss hem, jag åt någon macka och lite sötsaker, sen la ja mig på soffan och somnade och sov från ca 18 till 21, då maten var klar.
Hemgjorda, grillade revben med potatisgratäng.



Borta bra men HEMMA ÄR ALLTID BÄST!

Hej hopp

Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska se honom i slutet på Maj !!!

För andra gången ! Kan skryta lite med att han skrivit sin autograf på min ar och pussat mig på kinden :P

Visst är du avis :P Hahaha !



2009-03-29 @ 23:02:53
URL: http://saralii.blogg.se/
Postat av: Sara

På min arm ska det ju stå :P

2009-03-29 @ 23:05:33
URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0