Vill vara ledig nu!

Då var det redan tisdag och hela helgen plus måndag har redan gått förbi.
I fredags firade vi Mogge bara han och jag, men lite myspys och god mat.
I lördags hade vi Frida och Pierre hos oss, vilket blev väldigt lyckat.
Vi gjorde kycklingspett med ris, stekta grönsaker, jordnötssås, sötsur-sås, tariyaki-sås, tzatziki, m.m.
Riktigt, rktigt gott!

(bilden är inte från i lördags)

Söndagen blev en riktig slappdag, tog mig nästintill inte ur soffan på hela dagen.
Skönt men dagen gick snabbt förbi utan att nåt vettigt blev gjort.

Igår var det då dags för en ny arbetsvecka, aldrig vet man vad man möts av.
Vi hade redan förra veckan känt tendenser på att det "härliga" chefs-humöret var påväg tillbaka.
Det mullrade lite lätt under fredagen...

Igår gick ganska bra
Det är mest Jenny han kan vara bitsk mot
konstiga komentarer som får oss alla att titta på varandra och undra vad fasen var det???

Just nu, tro det eller ej, har jag riktigt lite att göra på jobbet, jag ligger så pass bra till och långt fram att jag har nästintill inget att göra. Detta är helt otroligt då jag inte haft så lite att göra sen jag började jobba här...
Få väl se vad som händer idag, spännande... :-S
På fredag är det utbildningen som gäller och då är det bara halvdag. Men tänkte kanske att jag skulle ta hela dagen ledig, det är ju rätt vecka att ta ledigt, särskilt när jag inte har något att göra.

Nä nu måste jag ta mig in åt stan, tyvärr...

Avundsjuk på Frida och Pierre som just nu befinner sig i danmark under en veckas smester...
vill också vara ledig!!!

Puss och kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0