Skogsbruksplan!

Redan torsdag, snart är vi framme vid helgen IGEN!!
Idag blir en helt vanlig dag med arbete 8-16.30 och ikväll blir det städning och tvättning.
Får passa på nu när vi inte har Max.
Skönt att få det gjort innan fredag och helgen.

Imorgon, fredag ska jag sluta vid lunch och sedan ta mig ner till Sjöared.
Är nämligen så att Pappis ringde igår och meddelade att kl 15.00 imorgon kommer deras kontaktperson från sydved till sjöared för att visa och förklara den alldeles färska skogsbruksplanen.
Vilket är ett helt fantastiskt tillfälle för mig och min bror att få reda på ett och annat om skogsbruksplaner och om den skog som vi så småningom ska ta över.
Så både jag och brorsan ska dit och lyssna!

Sen blir det en lugn helg, har ingenting planerat, skönt!

Men nu ska jag iväg till jobbet!

Ha en underbar torsdag alla vänner och övriga läsare!

Kramis
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

Du.. jag vet en som har en butik i närheten av knäred ;)

och dom som har den ska ha öppet då,,

bara så du vet ;)

2009-03-12 @ 09:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0