Våffeldagen = I Love

Våffeldagen, vilket betyder VÅFFLOR I MASSOR!
Igår bestämde jag och Jenny att dagen i ära ska det bli våfflor till lunch.
Sagt och gjort, jag köpte ingredienser, Vispade grädden i morse och tog med diverse redskap medan Jenny stod för det viktigaste - Våffeljärnet!

Och våfflor blev det till lunch, tom bossen åt våfflor när han kom tillbaka efter ett kundbesök, and he liked it!!



Dagen gick smidigt och snabbt idag, hade bra med arbetsuppgifter att göra och fick tiden att gå.
När dagen var slut tog jag mig hemåt för att direkt ta mig ut i solen, även om kylan tog överhand.
Satte mig en stund och njöt och kelade lite snabbt med kissekatterna.

 


Men ganska snabbt började jag frysa och tog mig inåt för att titta lite på Gränsbygdens hemsida och på de olika diskmaskiner vi ska välja mellan. Blev inget köp idag, men däremot framåt helgen blir det troligtvis inköp av diskmaskin!

Bara en jobbedag kvar denna veckan. Fredagen åker vi nämligen till Sthlm, jobbet, ska bli kanonkul!
Måste bara fixa nya åksjuketabletter imorgon, jag blir ju så sjuuuukt åksjuk!

Nu ska jag slummra i soffan till lite tv.serier.

Puss o kram  ;-*
Emma

PS. Sista dagen för Jenny imorgon, vill inte att hon ska sluta *ledsen i ögat*  DS.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

vad har du hit? hmm 8 km från gränsbygden;)

2009-03-26 @ 17:34:15
Postat av: Emma

Jag är inte hemma, är i Sthlm, så det är bara Mogge som kör ner och köper diskmaskin i så fall... tyvärr :-(

//Em

2009-03-26 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0