Älskade mammas dag!

Min söndag är fullproppad!

Kl 12 är det ner til Mogges päron på lite lunchmat, brukar kunna bli både stek och gräddsås..mmmums!

Sedan drar jag själv ner till Sjöared och min älskade mamma (och pappa hi hi) för lite firande och kvällsmat.
Ska vara där nere vid 17.

Tyvärr följer inte Mogge med.... som vanligt... :-(
Kanske lika bra, kan vi prata ut hemma...
Det är mycket i huvudet just nu på både mig, brorsan och mina föräldrar!

Nu ska vi käka lite frukost och sedan drar vi in till stan för att köpa blomma till Mogges mamma,
jag själv har redan köpt paket, kan inte säga vad, för kanske mammis är inne och läser.. hi hi

Ha en fin morsdag alla mammor och barn!

Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

egentligen hatar jag sådana här dagar mors/fars dagar.

kan bero på att jag inte har egna barn eller så är det bara för att köpmännen ska tjäna pengar på alla som handlar presenter.. vet inte..

kanske ska införa plast/extra/reserv fars/mors dag:)

2009-05-31 @ 21:17:17
Postat av: Emma

hi hi

Låter som en perfekt idé!!

/Em

2009-05-31 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0