Ännu en förbättring när det gäller håret...

Hi hi hi.
Nu har jag gjort det igen, ändrat hårfärgen...
Färgade det en nyans mörkare och la i många ljusa slingor...
Äntligen 99% nöjd!



Den 1% som är kvar är längden...
Men den kommer ju med tiden.. hi hi

I fredags tog vi en tur till Växjö på eftermiddagen, då jag slutade tidigare.
Vi myste på ett fik och strosade runt och shoppade lite smått och gott.
Tex födelsedagspresent till min bror och morsdagpresent.

Igår var det "biorummet" som gällde.
Vi fick upp nästan alla takplattor, men vilken tid det tar...
Däremot började vi inte förrän klockan var runt 12, så en halv dag tog det.

  

I morse tog det 1,5 timme att sätta upp det sista och nu planerar vi för att sätta reglar på ena väggen.
Det blir kvällens projekt...

...för snart ska vi till min brorsa på födelsedagskalas!
Jag har köpt en GPS till honom...
ssshhhhhh, säg inget till honom!
hi hi

Puss på er
Emma

Kommentarer
Postat av: carina bäckman

Hej kompis!



Jag har aldrig varit inne och skrivit på en blogg i hela mitt gamla liv!! Jag blev idag inbjuden till Damiens blogg, HAN VILL HA MIG!!... på sin blogg?.. Jag har väl blivit "addad" som mina killar säger.



Vill bara kommentera din ny hårfärg, aaassnyggt! Men kom ihåg Emma, det vackra sitter innanför och syns inte... glöm aldrig det. Du duger alltid som du är!!



Kram din gamla kollega!

2009-05-25 @ 23:02:07
Postat av: Emma

Åhhh tack så mycket vännen!

Du är addad här oxå... ha ha ha



Kram

Emma

2009-05-26 @ 06:21:06
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0