Äntligen en färg jag gillar...

 

Nu kan jag visa mig utomhus igen.. hi hi
Men mitt hår mår inte särskilt bra.
Det blir inpackning så det skriker om det framöver!! :-)

Är ändå glad att jag äntligen fått den ljushet jag vill ha... puh!

Igår tog vi oss ner till min föräldrar en runda.
Underbart att få träffa dom igen, och vi hade mycket att prata om.
Också hann jag träffa farmor en runda, kram på dig farmor!
Mogge och Max åkte hem lite tidigare medan jag stannade kvar och åt lite grillat på kvällen och tittade på en del av melodifestivalen.

Mammis & pappis - I love!!

Och Mogge hittade ännu en pryl i sin samling.
Pehr's gamla "dirtbike" (eller hur det stavas) hade pappa till försäljning.
Mogge blev "kär" direkt och klippte till.
Hem tog han pappas pickup för att få plats med den lille biken
så nu är han och Max nere och lämnar bilen och hämtar sin igen.
Och jag sitter ensam framför tv:n och glor.
Men efter att jag skrivit klart ska jag ta mig ut i solen och njuta.
får ju passa på för imorgon är det arbetsdag igen...

Nu hade det suttit bra med en miljonvinst, tack!
Så att jag skulle kunna hanskas med alla problem som uppstått senaste månaden
utan att det går ut över jobbet.

Puss och kram
från en
deppig, fundersam
Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan:) Vad fin du blev i håret.Skönt att du lyckades få den färgen du ville ha tillslut.Ha en mysig söndag.Kram Frida

2009-05-17 @ 14:58:21
Postat av: glenndinvänn

se där ja :)



du ska inte vara deppig och fundersam :)

allt brukar ordna sej innan man dör :)

eller så dör man ändå..

2009-05-17 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0