Blondiner har roligare?

Imorgon gäller det, då kommer jag förvandla mig från brunett till nära intill blond...
Inte vet jag hur det kommer bli, men då jag inte är äkta brunett utan mer intill mörk blond, ska det väl fungera.
I alla fall trodde sig frisören det och i morgon efter jobbet är det dags.
Avfärgning, färgning, slingning och klippning.
Bild kommer när det är klart (om det blir bra.. hi hi)

Helgen som varit:

Fredag
Tenta på förmiddagen - svår, men förhoppningsvis är den godkänd
Jobb på eftermiddagen och kvällen fram till 19.30

Lördag
Upp tidigt och in till stan för inhandling av reglar, gipsplattor m.m.
Sedan var det att göra sig iordning. Halv ett tog jag min fina oranga bil och drog till Åled för konfirmation.
Jätte trevligt att träffa släkten igen. I like!!!



Hemma igen vid 20.30, då hade Mogge bjudit hem en vän på lite snack och dricke-kväll 
Tyvärr hade en granne fest vilket dom självklart ville gå på,
men då jag var helt slut både från fredagen och hela lördagen orkade jag inte följa med
och satte mig istället framför datorn en stund med några stora glas vin ;-*
Kl ett var dom hemma, och tyvärr inte ensamma,
ett helt gäng som skulle spela musik och där satt jag i mjukisbyxor... nice...
Jag gick och la mig!
Men de drog ganska snabbt in till stan, så lite efter två gick Mogge och la sig medan Jonas intog soffan. 

Söndag
Mogge, pigg som en mört (hur gick det till?), upp och väcka Jonas (stackarn)
och sedan drog vi in till stan, lämnade Jonas och köpte lite skruvar.
Sen gick hela söndagen till att regla och vattra (heter det så) taket

 

  
-snygga skyddsglasögon och Mogge visar muskler-

Jag avslutar detta inlägg med några bilder på mina små bäbisar.

 

Kom på Smulan med att sova i en lövhög igår eftermiddag... så söt!
Och morgonens intag av frukost för våra små sötnosar/lejon...  hi hi

Me love them!!

Hoppas ni får en bra måndag
Puss och hej

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0