Jag matchar...

...min bil



... vårt hus



... och Morgan



Oh my god, I'm a redhead!!!



ha ha ha ha!

Det var lite svårare än vad vi trott.
Frisören höll på från 16.30 till 21.00 igår kväll och detta blev resultatet.
Hon trodde inte att det skulle bli så pass rött,
men jag får ju skylla mig själv som färgat i så många år.

Men nu ska jag låta håret vila ett tag,
sedan blir det avfärgning en gång till
och då ska det bli en gnutta mindre rött hoppas jag.. hi hi.

Jag kan nog leva några veckor med att vara rödtott!
Bara jag blir fin till sommaren! :-D

Nu syns jag i alla fall!!!
Men kolla före och efter bilder, det är ganska mycket ljusare nu:

 
före.....                                                                        .....efter

Puss och hej
leverpastej

Röd-Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

lite skillnad kanske ;)

blev jätte bra kram

2009-05-13 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0