Jobbar och står i...

Inte nog med att man jobbar heltid...
Arbetsdagen tar inte slut när jag går ut genom dörrarna på jobbet.
Nej då far vi hem och renoverar! hi hi
Vilken tur att jag tycker det är kul!!!

Igårkväll inhandlade vi de sista reglarna till väggen.
Med en bil full med reglar (är det där verkligen lagligt Emma?!!) bar det av hemåt.

 

Sedan reglade vi klart väggen och började sätta vägg och måla fönsterkarmar.

 

Och medan Smulan tittade på blev Mogge klar med väggen (har dock gipsskivor kvar)
och jag blev klar med första grundningen av fönsterna.

  

Ikväll är det på det igen!
Tyvärr har min rygg och nacke tagit stryk och värker något fruktansvärt.
Men med lite Ipren ska jag nog klara kvällens måleri också!

Hoppas ni har en bra dag i det fina vädret.


                              -mjaou..-

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0