Tentan är avklarad!

...nu väntar bara på ett positivt svar... jag vill bli godkänd!!

När tentan var över var det jobbet som gällde igen och kl halv åtta ikväll kunde jag äntligen ta helg och tog mig hem till min älskade Mogge som grillade karrekotletter och hade gjort potatisgratäng till mig.. mums, mums...

Till nåt läskigt...
Denna söta mjuka kaninbäbis hittade vi ute på altanen ikväll.



Vi misstänker att det är Smulan som varit jägare... kaninen är nästan lika stor som henne... hon var stolt!
Det läskiga var att Mogge kände på den och då var den fortfarande varm... bläää
Lite ledsen i ögat men samtidigt stolt över min lille jägare...
Smulan is crazy!!!

Nu ska jag nana...
imorgon är det konfirmation för kusinen Hanna ( haannacarlen.blogg.se)

Puss och god natt
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

kaninsoppa :)??

2009-05-09 @ 21:28:47
Postat av: Emma

Rättare sagt grillad kanin.

Vi stod och grillade när detta skedde.

Tror smulan också ville ha grillat... kanin!

2009-05-09 @ 21:53:35
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0