Inte på hugget

2009, ett år som jag kommer minnas, av både sorgliga och lyckliga saker.
Det kommer vara året jag började tänka på döden, på att förlora nära och kära.
Året då jag började visa mer öppet vad jag verkligen känner för mina nära,
året då jag kom på hur mycket jag älskar mitt liv och alla omkring mig.
Året jag börja tro på mirakel
och året min pappa fick en andra chans att se hur älskad han är!
Nu hoppas jag bara mormor blir bra, så vi även får ett fint slut på år 2009.

Ikväll är det lyxfällan som ska tittas på, annars ska jag mest slappa i soffan med mina grabbar och en bok.
Har inte varit på hugget riktigt denna vecka, men inte så konstigt när man är lite orolig...

Igår gick jag och la mig direkt efter kvällsmaten, jag var så slut så jag bestämde mig för att lägga mig i sängen direkt. Jag läste en del i boken jag läser just nu oxå hade Mogge fixat så att jag kunde få se några avsnitt av den urgamla och spännande serien "varuhuset"!! askul :-D
Sen somnade jag tidigt!

Nä nu ska jag glotta lite på "unga mödrar" en stund, sedan blir det efterrätt som jag fixat till oss ikväll, Vår sista kväll denna vecka som vi har Max, då måste man ju fixa lite mysmys!

Kram på er och hoppas ni är piggare än mig
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

jag ÄR storsint av mej och därför får du en baaamse kraaaam av mej o Yoggi den bruna hunden :)

pssst det är korvgrillning hos björnhultarn på fre från 15 o framåt..



www.bjornhultarn.blogg.se

2009-11-05 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0