Jag har en sjuk man

Ja han är faktiskt riktigt sjuk, jätte förkyld, stackars min älskling.
Har försökt få ta ett test för svininfluensa, då vårdcentralen antydde att hans symtom tydde på det, men dom vill verkligen inte ha in en sjuk person... Är inte vårdcentralen till för sjuka personer?? Imorgon ska han ringa till sjukhuset istället!
Så idag har han varit hemma, legat och sovit nästan hela dagen, haft sin mamma på besök med lite panodil (fastän vi har ett helt medicinskåp fullt..hi hi) och ikväll kom svärfar upp med mat till oss som svärmor gjort, så snällt!! Skulle egentligen varit nere på kvällsmat på dom ikväll, så när hon ändå tagit upp kasslern från frysen kunde hon göra lite extra till oss, hon är ju för go!

Ikväll har jag slängt ihop några chokladbollar till oss, Mogge gillar! (och jag med..)


Mums!

Igår kväll tog jag det STORA beslutet, jag tog vaccinet mot svininfluensa!
Och inga biverkningar har jag fått...puh... hoppas bara inte Mogge smittar sig med sin influensa innan vaccinet börjar verka, 10 dagar innan dess har jag visst hört.
No kisses for darling.. eller jo det får han nog ändå... hi hi

Nu ska vi mysa i soffan med en varsin chokladboll!

Kram på er
Em

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

Jag e oxå förkyld med massa hosta o slem mys

+ ingrid gjorde negebollar till mej



är det ödet?



hoppas mogge kryar på sej snart.. jag vill att alla skall vaccineras för då slipper jag få det, för jag tar inte sprutan. massmedia är bra på att sprida saker ;)

2009-11-25 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0