Julinspirerad kväll!

Jag har suttit på Mogges jobb sen jag slutat för att vänta på att han skulle bli klar med att måla en bil.
Hans golf gick nämligen sönder ikväll, vilket gjorde att jag skulle få köra hem honom, och då var det lika bra att vänta på att han skulle bli klar...
så jag tycker att jag nu är värd det här:



2009-års första glögg
"Amelia jul" och "101 nya idéer - jul" (som jag redan tjuvläst igår)
och skumtomtar!!!

Kvällen är räddad!

Har fått en supersöt pyssel-idé i min hjärna.
Imorgon blir tanken till handling,
resultatet får ni se i helgen.

Imorgon jobbar jag halvdag, sedan är det utbildningen med mammis som gäller på eftermiddagen, som tur är det i Ljungby kl 13-16, så jag kommer vara hemma tidigare än på en vanlig fredag! tjohooo!

Hoppas ni fortfarande glottar på min blogg fast än det inte hänt så mycket kul i veckan!

Men på lördag bir det att åka ner till Alexandra, Andreas och Amanda för en pyssel/tv-spels kväll
Ska bli riktigt kul, jag lääängtar!

Kramis
Em

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kan nog räkna med repris på tomtarna & glöggen på lördag + marabous nya vinter choklad, har du smakat den? Den smakar jul :) Vi längtar också! Får se hur mycket vi hinner pyssla bara ;)

2009-11-12 @ 19:38:54
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/
Postat av: Emma

Som jag letat efter den där chokladen, har inte hittat den där jag varit, eller har jag inte sett den. Så det ska bli riktigt kul att få smaka den!!!

Och en repris av det andra gör mig ingenting! tjohooo!!!

//EM

2009-11-13 @ 18:42:32
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0