Snart flyttar jag...

...bloggen alltså..hi hi
Har under ett tag byggt upp en ny blogg på blogspot.com
Inom ett par dagar tänkte jag börja använda den bloggen istället
Den heter precis som denna "Livet leker - eller nåt i den stilen" och har samma adress; emmgot, förutom att det är blogspot.com efter.
Jag kommer skriva lika mycket om pyssel, bakning och övriga händelser i mitt liv.
Jag hoppas mina gamla läsare plus nya kommer följa mig på mina äventyr.

Ikväll blev det lite övertid på jobbet, var klar vid 17.30 och körde därefter och inhandlade varsin pizza till mig och min sjukling. Pizzan ligger nu i magen, är mätt och belåten, men oj vad trött jag är...
Hade hoppats på lite inspiration till att städa ikväll, får väl tvinga mig själv om en stund,
först ska jag fortsätta bygga på nya bloggen.

Vill ni tjuvkika är adressen: emmgot.blogspot.com

Myskram
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0