4/10 Kanelbullens dag

Inte förrän igår kväll såg jag att det hela dagen igår hade varit Kanelbullens dag!
Inte kunde jag gå och lägga mig förrän jag gjort ett gäng kanelbullar.
Sagt och gjort, när mitt blogginlägg igår var klart satte jag igång att baka bullar.


Jag förstår varför kanelbullen fått sin egen dag!
Det är så ljuvligt med en nygräddad kanelbulle, mmm.. vad gott!!

Idag är det då måndag igen
förstår inte varför helgen ska gå så snabbt
hade behövt två dagar till för att få den där vilan man ska ha.
Idag är jag såklart supertrött, men som en vän till mig brukar säga på måndagar
"jaha, då var det snart helg igen!" och det är ju sant!

På fredag är det träff med utbildningen igen, i Växjö denna gång.
Kan inte förstå att det nästan gått en månad sedan sist.

Ha en fin höst-måndag
Emma


Kommentarer
Postat av: Malin Lindholm

Hej! Vännen

I kväll har jag och Marie.P varit inne och kollat runde på din blogg. Du är helt fantatiskt duktig på att pyssla, baka och fixa.

Saknar dig!

Puss & Kram

Malin Lindholm & Marie Pedersen

2009-10-26 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0