Äntligen äger jag "a piece of cake"

Det plingade i eftermiddags till i min telefon och ett meddelande sa mig att min beställa favvo-kokbok nu var kommen.
Inte en sekund efter att jag slutat sprang jag ut från jobbet och iväg
för att hämta ut mitt paket.
Jag är nu stolt ägare till Leila Lindholms "a piece of cake"



Innan jag sedan begav mig hemåt var det storhandling som gällde
Och då Mogge ska göra örtmarinerad fläskfilé imorgon kväll
kom jag på den brilljanta idén
att köpa många färska örter och plantera i en kruka i köket.
Och kolla så fint det blev!



Nu har vi precis, jag och Mogge, tryckt i oss hemgjorda biffar med lök, potatis,
gräddsås och grönsaker som jag fixade till när jag kom hem.
Jag är mätt och lycklig.
Nåt målande av stolar blir det inte ikväll, det orkar jag inte.
Mogge håller på att sätta igång filmen "sleepy hollow" som vi ska se,
fast det blir nog så att jag istället sitter och kollar igenom min nya bakbok,
läser expressen som jag inhandlat och surfar lite,
för film är inte nåt jag längtar efter, inte mitt i veckan i alla fall!

Och förresten Mogge klarade uppskrivningen till MC-kortet idag!!
Grattis min älskling!


Kram kram
en mätt Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

Fruga kollar på hennes program och jag kollar in Leila själv haha nytta med nöje..



Ps jag har haft sex i en bank.....bankfack LoL



1´m killing my self :)

2009-10-01 @ 20:40:28
Postat av: Emma

Du är sjuk!!



Jo Leila har ju haft en tendens att gärna visa sin urringning i de tidiga tvprogrammen hon gjorde,

så jag förstår att även ni gubbsjuka kollar!!

ha ha ha



Em

2009-10-01 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0