Bakning inför födelsedagskalas

Ikväll har jag påbörjat bakningen inför lördagens födelsedagskalas för min underbara pappis!
På listan står följande enligt pappas egna önskemål:
1 Chokladbiskvier
2 Kanelbullar/kanellängd
3 Chokladtårta med kolatäcke
4 och till sist min mycket omtyckta prinsesstårta
men i ny form; helgen i ära blir den täckt med orange marsipan som en pumpa
med grönt löv och grön pinne på toppen!

Ikväll kan jag stryka nr 1
Chokladbiskvierna är färdiga,


självklart fick jag göra dubbel sats då kollegorna så gärna ville smaka
Till morgondagens eftermiddagsfika blir det Emmas goda chokladbiskvier!

Nu är det dags för sängen!

Kjam
Em

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det finns ingen chans att du kan posta en liten chokladbiskvi till mig...? hi hi

kram kram

2009-10-29 @ 15:56:35
Postat av: Emma

hi hi... kommer gärna ner med en stor korg med kakor snart om du har lust!! Kram

2009-10-29 @ 16:25:51
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0