Skogsdag med vackert väder!

Tvärtemot från förra träffen med utbildningen var gårdagen mycket givande, intressant och rolig.
Förmiddagen ägnade vi åt att vara ute i skogen i närheten av universitetet.
Vi hade som vanligt väldig tur med vädret och solen sken på oss hela tiden.
Tog lite bilder under förmiddagen som jag här delar med mig.

 
på väg ut i skogen i det fina vädret. Vi stannade vid denna fantastiska gamla eken!

 
På väg till nästa stopp, härligt med skogsvandring!

Eftermiddagen var också givande, med mycket diskussioner och bra information.
Vi hade även tur och fick sluta lite innan bestämd tid och hann då köra inom på landstoken.se och intersport.

Ikväll är det då äntligen tjejkväll hos mig med scrapbooking-tema
Det ska bli fantastiskt kul och jag längtar!

Nu är det lite städning som står på listan

Kramis
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0