En trevlig plugg-dag

Brummade iväg ner i djupaste skogarna i förmiddags och infann mig hos mammis och pappis närmare elva.
Då även brorsan och hans kompis dök upp samtidigt som mig fixade vi snabbt några ursnygga foto som jag ska använda till en present till pappa när han fyller nu den 31/10.




Visst blev de snygga!!??

Sedan bar det av till Teboden med mammis, för att njuta av brunch och plugga.
Brunchen var gudomlig och kunde inte låta bli att smaka innan jag tog fotot.


Och efterrätten; danska munkar, dom slank ner annan jag hann upp med kameran!

Sedan blev det plugg gjort och mycket att frågorna blev klara.
När det närmade sig fikatid började det komma lite mer folk och vi bestämde oss att köra hemåt, självklart efter lite inhandling av gott te!
Väl hemma i Sjöared blev det mer plugg efter en god fika med familjen
(hade tagit med mig en av mina vetelängder jag gjorde i veckan, vilket blev en hit!)
Men när klockan blivit fem var det inte roligt längre
(inte för att det varit så roligt med plugg över huvud taget)
så då bar det hemmåt i min höstigt oranga bil!

Nu står Mogge och gör hemlagade hamburgare, ska bli mums!

Avslutar dagen inlägg med en bild på Bella som blev lite till sig när kossorna kom utanför fönstret hos mammis och pappis. Hon är bara såå söt!



Kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0